Hi!

30 de setembre 2013

Hola!
Heu provat mai la tècnica del paper piecing?
Uffff....us la recomano, és addictiva ( jo ja he viciat algunes amigues, jijjij )
I es poden fer meravelles.
Aquest mini quilt que us ensenyo avui el vaig veure al Pinterest,
i només veure'l me'n vaig enamorar. Vaig rebuscar el patró, i 
el primer dia de classe al TM la Marta em va ensenyar a fer-lo.
I a casa no vaig poder parar fins a acabar-lo.
Sabeu on és?
Donant la benvinguda a la porta de casa :)




Jo el trobo senzillament genial :))))

Una abraçada!!!!



23 comentaris:

  1. Original segur !!! Molt maco i amb teles molt ben triades :D

    ResponElimina
  2. Una autèntica passada! m'agrada molt aquesta tela de color verd.

    ResponElimina
  3. Cristina ets increible, no hi ha qui t'ha atrapi. FELICITATS trempada.
    El treball fantastic, molt ben fet i els colors molt ben triats (com sempre).

    ResponElimina
  4. Cristina. M'agrada!!!!!!. Un petonet.
    Olga

    ResponElimina
  5. És senzillament GENIAAAAAAL !!! M'encanta nena!!! M'encaaaaaaaaaaaaaanta!!!! I a més suuuuuuuuuper ben fet!! Muaaaaaaaaaaaa!!

    ResponElimina
  6. M'agrada molt!!!! Haure de provar-ho...segur que tambe m'enganxa...

    ResponElimina
  7. M'agrada molt!!!! Haure de provar-ho...segur que tambe m'enganxa...

    ResponElimina
  8. A Dios pongo por testigo.....que també el faré!
    ;)

    ResponElimina
  9. Oooh Cristina, és moooolt bonic!! T'ha quedat molt bé! Jo no l'he provat mai aquesta tècnica, però té pinta de ser complicada...

    ResponElimina
  10. Quina benvinguda tan bonica i ben feta, Cris!
    Abans d'entrar a casa teva veig que ja s'intueix la creativitat que hi ha a dins!
    Muuuuuuuak!!!!!!!

    ResponElimina
  11. ufff jo nomes de sentir aquest nom de paper piecing ja se'm posen els pels de punta.....jejeej
    Es mooolt xulo!!!!! felicitats!
    maria

    ResponElimina
  12. paper queeeeeeeeee''?? apa vaig a investigar, per cert el rètol molt xulo i internacional! jaja

    ResponElimina
  13. T'ha quedat molt xulo!!! Ara ja sabem que hem de dir quan vinguem a casa vostra!!! jeje
    Muaks

    ResponElimina
  14. Com diu el refrany..... Al pot petit hi ha la bona confitura, oi? M.encanta! A veure si un dia faig alguna cosa.... Petons!

    ResponElimina
  15. Genial!!! És una passada, queda xulíssim! No tenia ni idea d'aquesta tècnica, vaig a investigar! Gràcies per compartir sempre idees taaaan bones! Un petonet!

    ResponElimina
  16. Genial, genial, genial!!! A mi et prohibiré que em parlis de més tècniques, jiji!
    Molts petons

    ResponElimina
  17. Nenaaa!! M'encantaaaaa!!! És una passada!!
    No ho havia vist això tant xuli.
    Sempre em sorprens!
    Muaaaaa

    ResponElimina
  18. It's a nice way to get friends. Just great!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  19. siempre probando cosas nuevas te quedo genial
    bess
    pd me voy a informar de la tecnica

    ResponElimina
  20. i jo el trobo senzillament ben fet!!!
    M'encanta, felicitats un altre cop!!

    ResponElimina
  21. M'agrada moltíssim! On puc trobar el patró!
    He estat mirant el teu blog i m'agrada molt! Fas coses molt xules.
    Em pot resoldre un dubte, quina mena de tapons fas servir per marcar les lletres a la roba i quina tinta utilitzes.

    Mireia.
    mireiatt@gmail.com

    ResponElimina
  22. Primer cop que sento aquest nom, però m'encanta ;))!!! Molt i molt xulo!!!
    Petonets!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)