Gairebé...

09 de setembre 2012

...gairebé he tornat.
Només un dia...
No em vaig endur la meva estimada Bernina, per no tenir 
conflictes familiars ;)
Però si que em vaig endur l'ordinador ( i us confesso que 
avui és el primer dia que l'obro!). 
I em moro de ganes d'ensenyar-vos una de les coses que vaig
cosir abans de marxar (bastants dies abans) i que hem 
fet servir moltíssim!!!!


Doncs si! Es tracta d'una bossa per anar a la platja! Ja en tenia una que 
vaig cosir l'any passat, però quan es tracta de caminar una estona
abans d'arribar a la platja, què millor que una motxilla oi?
La Marta del Tela Marinera em va ensenyar com cosir les nanses, i 
la resta es tracta com cosir una bossa del berenar forrada però gran.
Crec que aquesta fa 50 x 50.


Ja coneixeu la roba plastificada del TM oi?
És genial a l'hora d'espolsar la sorra, i a més, no es mulla és clar.
L'únic que vaig pensar és que si posava roba plastificada a l'interior de les 
nanses se'ns enganxaria a la pell amb la suor, i l'interior el vaig fer amb 
la mateixa tela del forro. Potser no està bé que ho digui, 
però m'agrada molt la combinació...


I no ens l'hem tret de sobre en totes les vacances!!!!!


I quan ja hagi tornat definitivament...us continuaré empipant amb 
moltes més coses que em van quedar pendents d'ensenyar-vos, i 
amb toooooot el ganxet que he fet durant aquests dies.

Fins aviat!!! I gràcies sempre!!!



20 comentaris:

  1. Ooh quina motxilla més bonica!!! I tant!! Disfruta del que et queda bonica!! Amb ganes de veure les cosetes que ens vols ensenyar...
    Una abraçada gegant

    ResponElimina
  2. Xulíssimes les fotos de la motxilla!!! de fet la trobo preciosa aquesta motxilla!! l'any que ve me la faig!! apa ja tinc ganes de veure't i veure tot el teu ganxet. Un petó

    ResponElimina
  3. molt maca! i la tela aquesta és super pràctica per anar a la platja!

    ResponElimina
  4. Molt Maca !!! encara que técnicament acabes vacances, la calor persisteix, i... podràs fer-la servir igualment per les remullades jajaja

    Es q es una preciositat !!!

    Petons!

    ResponElimina
  5. Nooo, perqué ha d'estar malament que ho diguis? es suposa que si ho has fet així es perqué t'agrada!!!! i a més tens raó. T'ha quedat molt bé!!!.

    ResponElimina
  6. Molt ben combinada i súper pràctica, com a mi m'agrada!! Fa tanta pena que s'acabin les vacances, però ara hem de mirar les coses bones de la tardor ;)

    ResponElimina
  7. Si que comencem fort!! Mare meva, és genial aquesta bossa! Maquíssima!! Ja tenim ganes de veure la resta de cosetes que dius! I el que has fet amb ganxet :)! Ànims per la tornada..
    Petons!!

    ResponElimina
  8. Preciosa de totes totes! Mmhh quantes coses que tens per explicar-nos! Que macos que esteu tots junts en familia! Mts ptns Cristina!

    ResponElimina
  9. Que bonica és la motxilla!!! I plastificada encara més!!!! Ja l,has disfrutada molt pel que dius... Ja estem impacients perquè ens ensenyis tot el que dius!!! Jo també tinc cua d,espera... Al final amb tot falten mans! ;) bona tornada

    ResponElimina
  10. Bentornada Cristina! ja tinc ganes de veure totes les meravelles que has fet! una abraçada!

    ResponElimina
  11. M'encanta! Quina bona idea això de les nanses!

    ResponElimina
  12. Quina bossa!!! i quines platjes!!!!!! Benvinguda

    ResponElimina
  13. Una bossa preciosa! I quina familia més guapa que tens! Enhorabona per la bossa, la familia i pel teu blog, m'encanta!

    ResponElimina
  14. He vist roba plastificada en algunes labors, però mai m'he atrevit a provar-la! A veure si algun dia, per a fer-li un pitet a la meva filla... ;)
    La combinació és fantàstica! Presumeix-ne tant com vulguis!

    ResponElimina
  15. Xulissima, i a topos, que estrany, ejeje. Ja et trobavem a faltar. Una abraçada.

    ResponElimina
  16. Quina alegriaaaaa veure un post teu, ja trobava a faltar veure les coses tan boniques que fas !!
    La bossa que has fet és una monada i la combinació de robes ja en pots estar ben satisfeta que és molt xula !! Per cert, la foto amb la teva familia és molt bonica, que bonic estar de vacances eh ?? Benveniguda !!

    ResponElimina
  17. Quina enveja!!! Encara de vacances, je, je....! M'agrada molt la bossa! I segur que, tal i com dius, us ha estat molt pràctica!!! Ens tornem a veure aviat oi???

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)